bonk bonk!



                  HEJ HEJ!

Nu är de tre dagar kvar tills vändningen jag hoppas att de lyckas!
Sen måste jag jo nämna att jag fått tusen myggbätt på bara fötterna skit irittterande kliar sönder mig!! Nu har vi hittat en bilbarnstol vart lite brottom med de på slutet här nu men får bli en begangnad nu i början sen köpa man en ny sen när bebisen växt ur den första för den andra kommer den ha en mycket längre tid så kände att de va onödigt att kasta pengar på en ny på den första bilbarnstolen men 500kr i bra skick de blir ett bra köp! ahh nu vill ja bara att tiden ska gå och att de ska börja hända saker :D Villl att våran bebis ska komma NU! haha ne jag får vänta vänta går sekart över tiden bara för de. Nej nu hade jag tänkt att ta mig en tupplur hemskt trött. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0