Dåligt väder idag.


                                                                              Hejhopp!
   

Var ute på en prommenix för en stund sen med Geisha efter att ed slutat rengna så förgävles! Nu e hon helt slut och blöt, ligger o sova på platsen sin.. Snart mat dax för hennes del kom jag på nu ojoj då sånt får man icke glömma. Kommer strax..Så där ja byrackan äta duktig tjej :) Hon kan vara lite dålig på de där hon vill bestämma men nu blir det mat en gång om dagen ja vissa hundar äta inte två ggr om dagen och de gör tydligen inte hon. Men men... här står inte maten framme dygnet runt nej! Nu är älsk och kollar på en bil jävligt fin familje bil kombi såklart.. Om en vecka kommer bebisen det kommer bli kesarsnitt efter som rumpan ligger nedåt misslyckades med vändningen och de gjorde så in i helvetes ont så jag va glad att dom slöt dom ville inte bråka med mig heller fy satan de vill ja inte göra om. Är faktist inte så nervös fast de kommer jag väl bli snart lite skraj för att jag kommer vara fult medvetande under operastionen men ändå sköt då får jag vara med när vårt älskade barn kommer till världen de är ngt man absolut inte vill missa lixom. Nej men de ska nog gå bra hoppas jag om exakt en vecka idag. I morgon ska vi hämta syster vid båten typ på kvällen så kommer väl hem sent i morrn älsk köpte säng och kuddar idag till henne.. Ne ska väl anske laga lite krubb så det e klart till älsk när han komma ska fundere lite på vad fan ja ska laga :P hamburgare med bröd kanske de hade fan vart gott. pööösskjaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0