Snart kan de ske:D

                                                                Hej hej!
 Börjar bli otålig vill att vår envisa lilla gulleplutt ska komma till världen nu :D Längtar så otroligt mycket fast de har  man väl typ gjort i 9 månader haha nej men nu e det slutet kvar den kan komma när som man vet aldrig fast den får gärna vänta tills på tisdag så doktorn hinner vända bebisen så de inte händer ngt då blir jag rädd. Och då får jag reda på om det kommer bli kesarsnitt eller inte och blir de det så kan de bli av om ja dryg en vecka och ryra dagar typ. Så länge den blir ett planerat kesarsnitt så e jag inte rädd ett dugg hade varit värre om de skulle bli akut och man inte vet hur bebisen mår de ade varit jävligt hemskt rent ut sagt! Ne som sagt så jag kan koppla av :) Älsklingen jobba sent ikväll med så jävla tråkigt när han gör de men sen kommer de bli ännu värre när han börja jobba heltid lixom :S stackars mej haha:P 
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0