11111111

Hello!


Nu är de fyra dagar kvar tills jag drar till ön, planerade in lördagen sen tänkte jag att de lika bra kunde bli på fredagen och nu har jag  ångrat mig igen så de får bli lördagen natt båten. Sen e de ännu ett litet problem om vart jag ska sova den natten till söndagen, Kanske att man ska ta och sova vid farsan man träffs jo inte så ofta nu för tiden så de kan jag jo faktist ta att göra då blir han glad med. och sen på söndagen då blir de att dra in till stan igen och så får woddie följa med och så hämta geicsha inne vid grannen hemma på terra nova vid mamma. och sen dra och handla käk så blir de väl en liten tjej middag på söndag kväll med polarna på Gotland hade jag och Ottilia tänkt. Vi får se, vi får se hur de blir med de. vad händer sen då ska ha lilla syrran på måndagen hehe har saknat den lilla gull ungen.. så man får väl dra och bada med henne och hundarna oc höra ed kusin Sandra om hon har tid. O sen blir de att ta sig ut till burgsvik och träffa syster Johanna. jahh de e väl massa mer som kommer hända:=) Det ska bli trevligt sen blir de båten hem igen till älsklingen sen fytta vi den 15 aug.. till en jätte fin lägenhet. och så är bebisen beräknad till den 31 så de blir väl att gå och längta och längta efetr att den ska vilja komma till världen. Och sååå funderar jag ännu på hur babba grejerna ska komma från gotland o hem kan jo inte ta allt sj på båten utan bil o sen buss från oskars till Norrköping nee de funkar inte älsklingen får väl hjälpa till o tänka med sin smarta hjärna så komma vi nog på någon lösing som kan funka. Skulle jo vara bra om vi kunde få ihop pengar til en gotlandsresa ner med bil och hämta allt sen hem med natt båten om de nu går någon de hade jo varit ngt det.. Men de går väl förmodligen inte men de ska jag fan ta och höra med han om nån gång kan han väl ta sig ifrån jobbet och skolan de hade jo vart super super bra och funkar de att dra över en dag så blir de jo ännu mer kanon... Nej nu slutar väl han snart hopas jag så de inte blir fler larm då får man vänta ännu längre på att älsk ska komma hem gilla icke o vara sj på kvälarna även fast jag måste haha! igår vart de ända till tolv :( men jag får vänja mig. Och nu ska man ta o hoppa i sängen och se om de går något bra på tv sen e de fan dags att försöka sova om ngn timme har så otroligt ont i ögat och somnade så sent igår hoppas ögat går över efter jag sovit att de som skavar kommit bort de hade vart skönt. puss&kran på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0