:=)


Kärlek<3
vi längtar tills du kommer till värden bebban :=)
Nu har de gårr några dagar i rad utan tråkigheter de är jag glad för, man mår mycket bättre då. I morgon kör älsklingen upp jag e nästan nervös även fast de inte e jag som ska köra haha nej men de ska bli kul sen kan han börja jobba med de han längtat efter. Ett het nytt liv inget ser ut som förr nstan så man inte kan tro att ed händer. Lägenheten e jätte fin vi kommer bo så bra när bebisen kommer :=) Sen ska de blir kul när moster , sandra och ottilia kommer upp och hälsar på. För mig ocg familjen blir de jo inte gotland förän de gått några månader och älsklingen har ledigt. Nej snart ska jag med bussen till mödravård..... puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0