fuckad dag

    
               Tjenna!




Idag har väl inte varit den bästa dagen var någon här och härjade så jag blev lite skraj och ringde älsklingen så han ringde farbror blå! Och dom kom så fick jag förklara lite och själv klart blir man lite skakis i kroppen nu har jag bestämt mig för att inte gå ut ensam i varje fall haha de vågar jag icke gillar inte detta om råde ska bli skönt att flytta in till Norrköping speciellt när barnet kommer så de e lite mer barnvänligt om man säger så! För de måste det jo med vara nhee fan vad jag längtar lägenhetn e så fin de e verkligen en drööm mamma josefine hemmafru haha. i varje fall efetr den hemska händelsen så fick jag ringa Ottilia och lungna nerverna lite haha.. Saknar dig vännen och syskonen jaa alla mina älsklingar på ö fan :D Nej snart ska plattan på ska börja bryna köttfärs om älsklingen snart kan skicka ett sms och säga nu e jag påväg hem puss puss :D hehe

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

SAKNAR DIG MED<3

2009-07-23 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0