fun


Jaha .. Älsklingen jobba öva så han kommer hem sennare än vanligt, trååkigt att vara själv hela dagarna fast ibland e de jo rätt skönt att vara för sig själv. Då blir de snart Gotland då det ska bli skoj ska natta vid Ottilia min underbara vän<3 ska bli kul att träffa alla man får ta och hitta på något kul när man e nere och ansvaret ännu ligger i magen så än så länge e man inte bunden!  Sen blir de inte att sova bort hela dagarna för Ottilias del  haha och de måste bli bad på gotland simma lite. idag har inte hänt så mycket har varit rätt trött idag så jag slocknar väl när jag och älsk lagt oss till sängs framför tv hoppaas de går ngt bra program ikväll! hejsansvejan

Kommentarer
Postat av: ottiliahulti.blogg.se

hhah jag sover inte bort mina dagar, jag njuter av dem i sängen bara =D

2009-07-18 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0