Gotlands resan i morrn <3

 
            Hello!

Idag har jag tvättat och så hade jag lite sälskap i luren av min kära syster Johanna. och tänkte ta en promis till affären och då får de blir Ottilia som sälskap i luren haha så trevligt så. Och så möta min fina flicka mig vid båten i morgon natt och då ska vi sätta oss på bussen ut till farsan min och natta där sen dagen efter blir de stan och lite grillning:) Så får jag se om morson komma iväg med båten då blir de o ha min älskade lilla syster då ska vi hitta på något skoj.. Älskar dig Sagiis<3 Och i morrn går bussen vid 16 något så får väl sitta och vänta en tag vid hamnen på att båten ska gå så de får väl bli lite sälskap där med haha :D Ottilia eller något... puss&kjammmm
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0