happy

Glädjen är stoor<3
Och jag vall tacka för sakerna jag fick mamma, pappa och resten :=)
Bebiskläderna var jätte fina. Längtar så mkt när jag ser på alla bebis kläder så smot så smottt
hela livet har blivit helt anurlunda än hur det såg ut för man är inte alls samma person igen
man tänker inte på samma set längre får väl erkänna att jag blivit mognare men de förljer nog med
när man ska bli mamma det sitter i kroppen det är jo de vi är till för. Det här kommer bi så bra jag kommer vara stolt ung mamma det betyder mycket för mig. Jag är världens lyckligaste och jag har redan funnit min underbara lyckliga familj och det är jag så otroligt glad för går nog inte att beskriva hur man verkligen känner men det knns så otroligt bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0