Längtar<3

Nu har de hittats en lägenhet det blev en två mitt i norrköping hur bra som helst nära älsklingens jobb och så där det är jo toppen:=)  Idag vaknade jag tidigt när älsk drog fast sen somnade jag om hehe och  vaknade av att de var varmt som fan o de e jo som vanligt i den här jävla lägenheten fönstren e mongo så inte får jag in mkt kall luft på nätterna neej!! JAja nu får tiden gå fort med flytten och vårt efterlängtande lilla bebis som snart kommer till världen<3 Sen tog jag ett morgon dopp passa på när folk inte kommit dit ännu hehe och ikväll ska jag och älsk dit fan ta han om han inte badar med mej ikväll nu har han lovar ;) haha nej nu ska jag laga mat hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0