lite smått


Jag & Hanna gammal bild :P



Nu har Älsklingen börjat jobba på riktigt, så glad för hans skull så han kämpat för att vi ska kunna leva bra så vårt underbara barn kommer få det toppen. själv blir man mamma ledig ett år sen är det dags att sätta igång och plugga på som satan så man får betyg och själv kan börja jobba och tjäna pengar. Den 15 fyttar vi till en jätte fin lägenhet där kommer vi få det jätte bra så trevligt ställe :D Det ska bli jätte kul när vi fått de klart där sen är det bara och vänta tills den nya kommer till familjen. Tack älsklingen för allt vad hade jag gjort utan dig du och jag o våra dumma bråk så skönt att vi inte har bråkat alls nu på ett rätt bra tag de känns bra de är så de ska vara.. Nu blir det Gotland den 25 ska träffa kusin Sandra och alla andra :=) Kommer sakna älsklingen om nätterna när han inte finns brevid men så farligt e de jo inte de e jag som e lite fjantig.. Älskar dig Mattias du är allt för mig<3<3<3 4- ever Du&Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0