käääärlek


Du och jag för alltid min älskade<3 Du betyder så mycket för mig så om jag skulle skriva allt skulle jag få skriva hur långt som helst! Du har get mig så mycket av dig, du har get mig det jag önskade mig. Jag kommer få de så otroligt bra med dig och snart kommer vårt barn den 31 aug vi båda lägtar jätte mycket på vår dotter/son . Det är sån glädje att det knappt går att beskriva vi kommer bli världens lyckligaste familj tillsammans snart blir vi tre :=)
Jag skulle aldrig klara mig utan dig du har gjort jätte mycket för mig och de är jag så glad över och de skulle behövas säga med ord till dig...  tänk att man älskar någon så mycket men för de mesta vågar man bara skriva om de och kanske inte säga de på samma set som man skriver de fast än att man kanske menar de så här, det kanske man skule behöva lära oss de gör vi nog båda två! Jag kan bli rätt grinig ibland och efteråt får jag dligt samvete och då vet man inte riktigt hur man ska förklara det. Jag vet att du gör mycket du jobbar,pluggar och allt på samma gång och jag städar tvättar diskar, hög gravid huuu så vi gnäller båda två över vad vi gör hela dagarna ocg de kan jo faktist vara rätt trisst att bara gå hemma hela dagarna och få göra samma sussor som behövs göras varje dag. Ska bli skönt med diskmaskin i den andra lägenheten i varje fall! Men du ska veta att jag är glad för allt du gör jag vet att du gör allt för mig och barnets skull fast jag e lite trångsynt och de blir jag faktist lite arg över mig själv om. Men jag vet mina brister men kan kanske inte rkänna dom varje gång, Fast de har vi nog båda två problem med lika jävla envisa båda två. de är nog de som gör dom mesta bråken men ändå så älskar vi varndra så himla mycket och kan absolut inte lämna varandra... Jahhdå! allt kommer bli så bra efter vi flyttat till de nya boendet, bebisen kommit och så vi får landa på jorden med alla kännslor och du får komma in i dina rutiner med jobbet få gå klart skolan vänja oss vid att blivit föräldrar Jah nu är de jätte mycket som bubblar i bådas hjärnor med vi får stå ut med de tills allt landat på sin plats så vi får stå ut med våra småå fjantiga tjafffs för de ska inte vara ett enda bråk när bebisen kommit never never!!!!!
  Puss&kram

Du och jag älsklingen, du&jag mot världen <3 love you 4-ever and ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0