Älskar er

Josefine Älskar diiiig Mattias Saknar dig jätte jätte mycket as jobbigt att vara själv utan dig och vi har bara varit ifrån varandra i 4 dagar kanske :( men det känns som evigheter, men det kan behövas att komma ifrån varandra lite grann utan saknad kan  maninte veta att man älskar varandra heller <3  Men det va jobbigt redan första natten tillo med när jag sat mej på bussen från norrköping och såg dej genom fönstret ville krama dig mycket  mycket längre :) Du är det bäääääästa som finns vad skulle jag göra utan dig det skulle aldrig funka jag blir svag om du inte skulle finas hos mig. Du får aldrig någonsin lämna mig det skulle jag aldrig klara av jag blir så jävla ledsen när vi bråkar de e jätte jobbigt och det vet jag att du tycker med vi måste sluta upp med det<3 O lill syster ska följa med upp till oss det ska bli trevligt och sen gå på kolmården det kommer hon gilla jätte mycket. Hon e med jävligt jobbig att lämna min älskade söta lilla syster hon e värld mer än allt för mig<3
                                                           Mina älsklingar<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0