dagens fixa.


chiki chiki NaNaN....
chiki chiki NaNaN....
Idag har man inte gjort så mkt. vaknade typ kl 9 hörde inte när älsklingen drog i morse var så jävla trött har inte sovit så bra inatt men ändå ska man vakna så jävla tidigt fast de e jo bra att man gör det ändå. Sen blir dubbelt så mkt slit och vakenhet när man har en bebis:D I varje fall så steg jag upp o åt frukost och såg lite på tv. sen sängde jag mig i ett varmt bad :D sen har jag typ suttit vid datan smsat lite med älsk set lite på tv igen ätit lunch snackat med morsan i tele haha a typ inget. Tänkte faktist ut o gå lite har typ inte varit utanför dörren på tre dagar så jag behöva nog frisk luft o röre på mej lite grannnn kan jag tro. Får väl typ försöka ut o gå en halv timme varje dag, det hade jo varit rätt smart..vi får väl se hur det går med de får väl börja med den planen i morgon. Nu slutar älsk om exakt elva minuter sen e han typ hemma om en halv timme yes ÄNTLIGEN :D naj nu ska jag ta på en film o kolla på sen ska jag mysa med älsklingen pussss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0