Glädje<3

Hejsan svejsan :=) Ett liv av glädje!
Älsklingen har fått jobb som bärgare jag är så glad ör hans skulle han kämpar och står i. Lite lite tid för varandra har de väl vart den sista tiden men de får vi göra något åt. vi ska ner o bada när han kommer hem i de ska bli skoj. Och sen fick jag reda på att vi ska flytta till Norrköping med. Större lägenhet hoppas jag :=D    och snart kommer bebban med det är mycket som händer nu tycket jag men de är jo bara trevligt ... Sen har jag själv varit o tagit mej ett dopp det är så otroligt varmt!! Nästan så de e jobbigt. O nu har jag diskat klart o fixat i köket tänkte ta med mejen frukt o vatten o sola lite på fältet så man får lite färg på benen, bleka ut gammla RRRRR (fult) 
Pussisar Josefine sofia hultgren <3







Mysigt bad ställe :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0