hejsan hoppsan:D ...


hejsan hoppsan:D
Har just gjort paj som står i ungnen, de blev jordgubb och äppelpaj:P hälften hälften älsk vill ha äppelpaj han gillar inte varma jordgubbar men de gör jag så de fick bli hälften jordgubbar och andra delen med äpplen skit bra :D Så nu väntar jag på att den ska bli klar.. och älsk slutar kl hav fyra som alla andra dagar! Så ja sitta i de nye hemmet o gör inte så mkt men jag gillar det här stället. Var vid min nya barnorska för några dagar sen, o i aug så startar det en grupp gör unga mammor sånna som fått barn och sånna som e gravida fast jag får jo min lille i aug, tänkte ta och gå på de så kan man jo lära känna lite folk här i Finspång det hade jo vart kul då har man mycket gemensamt funderingar och sånt och en liten bebis<3 Älsk kommer jo inte vara hemma på dagarna så annars blir jag själv och de blir jo inte roligt i längden. Så de får jag faktist ta och göra ven fast jag e lite byg för sånna grejer! Och sen så ska jag till Gotland i sommar med den lilla skit snack ön! haha måste jo hälsa på familjen och mina älskade vänner som jag saknar så mycket. Jag har jo blivit en liten annan Jossan än den jag var förr det har inte blivit så mkt att umgås med vänner och göra saker längre man ställer om sig som person när man ska bli mamma, jag har jo alltid sagt att mina barn inte ska växa upp på samma set som jag jag önsakar en bra uppväxt något jag inte fick alla studer i mitt liv! och nu ska man själv bli mamma så man kan inte springa runt och göra vad man vill, jag kan sakna fester och alla roliga minnen men jag är glad och lycklig för att jag träffat någon som älskar mig någon jag ska få barn med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0