dopdags i morgon.

hejhopp. I morgon blir de dop och nu är Albin 1år och en dag :) plutt fyllde ¨r igår och han fick massa skoj i födelsedagspresent. igår kväll va en jävla lyckad natt kan jag också säga haha riktigt värt:P nästan så jag ha lite pirr så jag skall börja avakta ett tag så man inte blir ledsen :/ men vad de är kan man inte avslöja tyvärr!! så i morgon i varje fall skall ja och mia gå ner tilll kyrkan vid elva vi räknar på att de tar oss en timme med tre barn som förmodligen kommer  krångla på vägen dit, sen har vi en timme på oss att fixa lokalen brugga kaffe och allt sånt :) de kommer nog bli kanon hoppas jag. sen på måndag är de dags för dagis igen nu ha det varit uppe håll över helgen plus fredagen för då var de stängt men de kommer nog gå bra än då. ´nej de blev lite kortfattat, nu skall jag se på piplarssons så bra barnfilm heheh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0