hallloj!

som vanligt tar de år efter varje gång jag skriver, men nu ha jag tänkt att börja blogga varje dag :) om man nu kan lova de hihi! Idag åt vi tacos hemma vi Hanna panna, hur trevligt som helst. Albin ville åt alla Hannas ömtåliga saker och tv var en höjdare att stänga av när det var som bäst på tv haha. Och självlkart är vi alla förkylda Albin hotar så han spyr och nu gör jag detsamma inge kul alls! Johanna har också åkt på de nu och idag har man känt sig riktig hängig i kroppen och jag hoppas inte att det är feber som är på gång, nu skall jag klaga lite mera, jag har en jävla glasbit i foten som typ sitter kvar sen i helgen gör förbannat ont den har typ växt in för jag har inte sår kvar och de är jo kanske inte så bra. men jag hoppas att de försvinner jag kanske bara är lite öm för jag absolut inte tänka tanken på att de sitter en glasbit i foten ;) Albin sover OCH Johanna ligger och skriver i sin dagbok som vanligt. Kom och tänka på att jag har två dagböcker som ligger kvar vid Mattias när jag flyttade ner till Gotland igen och på ryktens vägar har jag hört att han sålt allt där uppe efter som att han inte bor kvar och sj'lv är man grinig för jag hoppas verkligen kag får tillbaka mina möbler och Albins säng! OCH mina dagböcker lite pinsamt men jag antar att han redan läst dem :( eller de är jag jävligt säker på!!!!!! Går kanske inte göra så mkt åt saken direkt, men han går redan och sprider rykten om mig så de känns jätte kul de där :( Men vem har sagt att livet är lätt. Nu blir det nog sängen för jag är hur trött som helst enbra film att somna in till låter hur skönt som helst. Godnatt på er alla sweet dreams

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0