hej oo håå.

Nu är man i stan igen,  idag har jag, Johanna och Albin kastar boll och gömt oss för varandra skit kul,Albin gömde sig bakom gardinen hela tiden :P vad har vi mer gjort då? vi har varit på kvarterskrogen och ätit god mat tillsammans med Lina, Linus, johanna och Albin o Nelllie :) trevligt! sen gick vi hem och Albin han somnade på direkten hur trött som helst de har varit full fart i helgen .. och Albins bajsande har varit bra nu så jag hoppas han har gått upp i vikt nu när vi har bvc besök igen :) så vad gör man nu? sitter och väntar på att filmen skall bli klart så man kan se den :) och i morgon blir de förmodligen tvätta tvätta tvätta, för på måndag blir de minnsan skola och dagis för mig och Albin har varit hemma nu en hel vecka riktigt tråkigt att vara hemma faktist, känns bra och plugga men nu blir jag riktigt orolig för har missat en hel del i skolan nu men jag får ta hem en jävla massa plugg på jullovet så man kommer ifatt alla andra och abolut så eva har arbete från mig som hon kan sätta betyg på, vill verkligen klarar detta nu orkar inte gå på komvux, vem gör det? njaaa drygt som fan. jag måste ända plugga där när jag gått ut skolan så jag kan bli det jag vill bli. så det duger att plugga tre år sen lixom! Idag fick jag ett sms av Ottilias Albins gudmoder, hon har köpt en julklalapp spännande undra vad det kan vara för något hmm? Jag hostar som fan så tror jag går i taket snart Albin har med en jäkla hosta och de ger sömn problem på nätterna inge vidare kul man blir rätt trött kan jag säga och idag fick man ingen middags sova med honom eftersom att han sov middagen på bussen på väg till stan från burgsvik, i jallafall så har denna helg varit kanon, fast inte slut ännu med i morgon . Snart är de jullov också JIPPIE :) julafon vill, vill, vill ha julafton nu :) så Albin kan öppna sina julklappar skall bli så kul att se hur glad han kommer bli för de vet jag att han kommer :) Nej nu skall syrran ha datan så får sluta skriva nu hejdå på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0