hej.......

Idag vaknade Albin strax över åtta, sen väckte vi Johanna och åt lite frukost sen började vi städa som bara den, vi tog ut allt från klädkammaren och gjorde om de till ett lekrum åt Albin blir så mycket leksaker över allt annars så nu har han ett eget litet rum där han kan leka och stöka runt hehe :P kanske man slipper städa varje dag. Jag vill så gärna ha en trea alltså så man kan fixa ett klokt och fint litet pojk rum åt plutten <3 i jallafall så ringde Jennnie så kom hon förbi en snabbis så som det brukar vara :P sen ryckte jag och Johanna  ihop och sen blev vi vänner igen och nu på kvällen ha vi också haft damp på varaadra och jag kan säga att hon är långdraget som FAN! nog om det, min plutt sussar nu så gott inne i sängen skall också snart lägga mig och se film, för i morgon e de skola så sängen i tid ikväll, men man kan jo inte säga för mkt bruka alltid bli att man kollar film till sent på natten :P nahhj godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Hanna Lindgren

Jajja där ser man, vad har ni bråkat om idag då? puss

2010-12-20 @ 20:37:31
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0