hejsanhoppasn på er.

hejhopp, idag drog jag syrran och världns bästa son till landet :) skall slappa här över helgen ute b-vilken nästa så långt ut man kan komma :P blev riktigt förbannad nyss ................................................. men sj va man lika omogen! men herre gud ibland spricker det! jävla miffo alltså. nej vad ha man gjort idag jo vi tog bussen ut hit i morse och ikvll åt vi kvällsmat på fiket, trevligt som fan, Albin ville inte riktigt sitta still så han srang runt med en kaka i handen hihi:P se åt han oliver och han tyckte typ om de, min plutt han älskar typ allt men citron e han lite sådär imot blir riktigt roliga minner men ända så skall allt ätas upp haha men jag kan jo lova att ,an blir road under tiden :) nu slappa ja i soffan, johanna badar typ de ha hon gjort i evigheter , thomas han spelar tv spel. han ha typ blivit nörd sa johanna haha! snart blir det film o myse med sonen min:) nu skall ja kolla om de finns ngn vacker bild på Thomas data som kommer med på kvällens bloggande :) smile.
Det fanns de , kolla in mina änglar till sykon<3 wn till ska jag nog kunna rota upp:)






jAG OCH MIN FINNASTE FINNASTE SOOON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0