tjennamorrs nu är de verkligen vinter!! :=)

Hej idag har det varit skola, och Albin gick på dagis till kl 3 behövde verkligen ta igen alltså! på hem vägen från dagis halkade jag på arslet jippie första gången i vinter och fler lär de bli kan jag jo säga, men jag skyller på jennies skor för dom e fan farliga alltså haha. sen på kvällen kom mamma och sten förbi och hälsade på .. hon lämnade Albins julklappar sen fick jag och syrran också :) de var två ljusstakar med ljus haha kunde inte vänta med att öppna till julafton så de fick bli på direkten istället haha-- fick hem en amssa fina saker Albin gjort på dagis gud så över lycklig jag blev så kul att spra allt fint han gör, han hade gjort en kotta med massa glitter på och ett rött band som kotten hänger på, hängde upp den i fönstret i köket jätte fint :) sen hade han tagit färg och glitter på en burk som dom gjort en lykta av ... dem hade den på lucia hur fin som helst sen hade han en stooor peppakaka som står Albin på :) hihi gulligt. snacka om att de varot kalt idag gjorde typ ont att vara ute tur att dom inte hade vart ute med dom små barnen på dagis idag.  Nej kl börjar bli sent och i morrn måste man vara pigg till skolan .. Måste ännu se filmen jag fick hem igår .. natti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0