3 februari. 2010

hejhopp! Idag har det varit tråkigt väder :( så ut och gå ville man inte! vill verkligen att snön ska försvinna, längtar som bara den till sommaren och så längtar jag tills vännen Linnea får sin lilla bebis i maj :)
Albin somnade strax efter 17:00 nu blir de tidiga kvällar för honom och tidigare mornar jobbigt nog! men skönt att kunna ha mera tid på kvällarna ta de lungt och umgås med älsk<3 Nu står han i duschen och kl 21:00 börjar efterlyst det får man inte missa..  Den 15 blir man blond också längtar faktist efter min orginala hårfärg, ville ha hårförläggning med men tror ja får skippa det kostar så himla mycket ringde och kollade upp va en frsörsalong tog i Norrköing och dom skulle ha 4000 så neaeee! Sen ska jag så klart klippa med också :) Och nästa vecka blir det vacinastion för Albins del igen och snart blir vår lilla pojk 6 månader så tiden går snabbt. //Josefinehultgren.
 


Jag har världens bästaste bästaste son.
älskar dig Albin,mattias,zerihun Hultgren<3<3<3

Kommentarer
Postat av: frida

hej, vilken fin blogg du har :)

2010-02-03 @ 20:05:52
URL: http://fridatomsson.blogg.se/
Postat av: Sandra Hultgren

hej Gumman. Kul att se att du har en blogg! Då kan man liksom följa er lilla familj lite bättre! Underbart söt liten son ni har =) Kram och ser fram emot att träffa er alla igen =)

2010-02-03 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0