4 feb 2010

Hello!  Albin somnade tidigt igårkväll och vaknade kl fem, men de är vä tidigt att gå upp så uppstigningen fördröjde man lite kl sex är lagom tycker jag efter som att han somnar så pass tidigt då sover han 12 13 timmar på en natt :) mer sömn behöver han inte ...
Igår gick dagen fort fast de gör för det mesta alla dagarna få se hur denna dag blir, vet att jag ska stor städa här hemma sen har jag tvättstugan i morgon sknt och få allt rent och städad lägenhet :) Ikväll blir det nog film med älsklingen efter att Abin somnat hoppas han somnar utan magknip och övertrötthet! det är aldrig kul med en övertrött unge då funkar aldrig något och tar evigheter innan man lyckas få dom till ro, inte roligt :( Den 27 blir det Gotlan det ska bli skoj hälsa på alla nära och kära och visa upp vår underbara son som växt jättemycket sen vi var på ön sisst. hoppas nu bara att älsklingen kan få ledigt påfredag så man kan ta båten på moronen och spendera dagen på Gotland efter som vi bara stannar över helgen så blir det inte mycket tid annars och det är lite surt sen kommer inte nästa reasa bi förän i sommar tråk tråk men villkomma ner i maj när Linnea får barn det måste jag :) Nej du är de dags att ta vara på diseken .. //Josefinehultgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0