älsk ändrade jobb tider, passar utmärkt för min del :)

                                                          tjennamors!



Idga började älsklingen vid 15:00 och jobbar till 22:00 han har bytt pass och det kändes bra för mig då är han hemma med oss på dagarna och jobbar på kvällen, nästan hela dagen Albin somnar vid 17 18 så han börjar bara två tre timmar innan det är dags för Abin att sova .. Så nu får dom spendera mera tid med varandra :)  i var på banken idag med mitt kort ha gått sönder hade de i fickan så de gick av på mitten duma kort men får ett nytt om tre dagar bra de! sen öppnade vi ett sparkonto till Albin så det dras 100 kr från mitt kort varje månad och då har han drygt 21 tusen när han blir 18 me sen sätter man jo in pengar då och då ändån så de blir jo en mycket större summa :) Tänkte att man tar av dom spar pengarna när han vill ha moppe vid 15 års ålder också men de tyckte inte äslk de kunde vi köpa från lönen :) Men nu var det fixat i jallafall. Tänk om man själv hade mycket pengar på en konto från föräldrarna när man blev arton de hade man viljat specielt nu när man skall ta körkortet allt kostar lixom! men ne ne så ligger det jo inte till för min del vår lilla pojk skall få den bästa bästaste uppväxt han någonsin kan få det skall jag se till här skall vi vara en riktig familj.. Livet kan väl inte vara mer än toppen om man får ha en klok familj och en bra uppväxt utan massa tråkigheter som man själv fått i sin barndom och dom tråkigheterna dom följer med och det kommer dom göra resten utav livet, det glöms inte bort och sen ligger de väl ännu mer skit och skräpar i familjen bortom min nya älskade familj <3
Nu sover i jallfal Albin och kl är 18;:55 tänkte kola lite tv och ta något gtt att äta sen gå och lägga mig skönt att komma i säng i tid så man blir extra pigg i morgon :) Jobbigt när man r trött och inte rokar något. Bev faktist ingen promenad idag attans det får det bli i morgon måste faktist röra på mig nu! och Albin behöver frisk luft varje dag får ta och skärpa mig. Nu blev det kortslutning så får ta och avsluta här puss&kram på alla mina käraste.



                                                     Love my family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0