babyfoto :)

Kärleken är väl för härlig :) Snart är det allahjärtans-dag :) Just nu passar jag på att blogga lite medans  mitt busfrö sover,  och Abin brukar bli trött mellan 17:00 och 18:00 så då blir det läggdags för honoms del sen blir det gott framföt tv :p men efter två tre timmar blir man helt slut då blir de dags för sängen för ens egen del också. I morgon är det bvc och läkarundersök... skall bli spännande och se vad vikt,längd och huvud.. blivit  det skilljer nog åt mycket sen sisst jag var på bvc då gäller det att ladda mobilen ikväll så får man skicka sms biljett för att åka buss enkelt fast dyrt för telefon pengarna hehe :p sen kan man jo kanske ta sig en promenad hem så kan Albin vila sin eftermiddags sova tar typ en hav timme att gå så det blir perfekt! Nu har jag bara lite oro över sprutan (vill inte att min lilla gull unge får feber) åhh skall ta och pallra mig ut en sväng idag också då kan man lika bra gå förbi busshållsplatsen och kolla hur bussen går i morgon.. Idag fick jag erbjudande på posten om supermodel baby tänker verkligen göra det, så fina minnen så nu skall Albin bli fotograferad :) vill ha fina kort på oss  också jag kikade in på deras hemsida och det var jätte fina kort som var tagna det är helt klart värt pengarna. pussochkram josefine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0