bvc besök idag ..

Hejhej alla nära&kära :)

Idag har man då varit på bvc med min lilla pojk, och idag var det dags för spruta igen och de tyckte han inte om stackarn:(  Nu är inte nästa spruta förän han fyller ett år bara sex månader kvar tiden går fort ..

. Vikt 3490 vid födsel
. Längd 50 cm vid födsel
. huvudomf 35.
Nu 5 månader och 3 veckor gammal 
. vikt 8455
. längd 69 cm 
. huvudomf 44,3

Så han växer och lägger på sig presic som han skall :) Det är skönt.
Nu är det snart dags för Gotlands resan vi blir nere över en helg,
Men nöjd är jag ändån skall bli kul att träffa alla igen, så tråkigt när man inte ses så ofta pch jag tycket all kontakt försvinner sakta men säker men det är jo vad man själv gör det till men men duger man inte lika bra för att man bor långt bort så är det ändå inga äkta vänner så vad gör man åt saken. Här är livet topen ändån med min kära familj och det kommer byggas upp ett bra liv här också inte en liten ö där alla snackar skit om varandra! :/ Hade i jalladfall sälskap av Amanda till bvc idag det var jätte trevligt :) När vi kom hem från den kala promenaden efter bvc så gjorde vi mat det var gott sen blev de två bullar och ett glas mjölj efter maten också :D och jag säger bara YES YES YES Albin har ännu inte fått feber av vacinet det är jag super glad över hoppas det inte kommer någe feber nu som det gjorde av förra sprutan.. :( Snart är det efterlyst det måste man sjlävklart kolla på det är verkligen ett toppen program helt klart till nytta är det också :) Det var min dag pussochkram //JosefineHultgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0