feberfri dag idag ?

Blev då inget bloggande igårkväll! Abin var en övertrött liten plutt igår så det tog evigheter att få honom att somna sen har det varit lite si och så under natten helt slut idag vill bara sova sova sova i flera dyngn tack :) Ne slut gnällat om det idag är ,min lilla pojk feberfri i jallafall det är skönt skal till affären idag och köpa blöjor sen skall jag städa och tvätta! ytterligen lite gnäll på det också hehe :p  Nu är det bara åtta dagar kvar sen blir lilla Albin hela sex månader helt otroligt... jag är erkligen världens lyckligaste mamma älskar detta liv, absolut stolt över att jag är ung mamma jag klarar detta ansvar det är något som finns i kroppen när man skapades och den dagen man fick veta att man var gravid så mognade man på något set jag såg helt anorlunda på livet allt förändrades verkligen och nu ser dettta underbara liv ut så här har världens bästa son som jag älskar över allt annat på denna jord. Vad mer kan man önska ?? Nu ska jag ta och  duscha byebye // JosefineHultgren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0