Helg :)

                                                            hejhej


Albin var övertrött igårkväll med helt slut blev man men efter han somnat så va det bara att sova själv så man kan va piggare idag och det är jag också, så ikväll orkar man med att se på film  hoppas bara på att Albin somnar lätt ikväll han måste i säng vid 17:00 annars blir han övertrött men tycker ändå att de är tidigt men men blir tidigare mornar men det gör ingen skada :) Då  'r de lördaf undra vad som hittas på idag? kanske bara ta det lungt eller ut och åka en sväng :p i jallafall så har jag typ ångrat mig med att färga håret blont men kommer typ bli så ändån gud så osäker vill absolut inte bli orange el gul i håret det är fult sen vill jag jo inte ha slitet hår heller för den delen:( ehh vi får se hur det bli i så fall blir det frissan på måndag.. Igår blev det ingen städa som det skulle så får väl ta fram damsugaren och svabben idag istället  Ne nu är det dags att koppla av lite i soffan innan Albin vaknar från sin första sova idag..  och så laddar jag upp två söta bilder på Albin när han inte ens är en timme gammal vi hade just kommit från operastionen in till ett rum där vi låg tre nyblivna mödrar som också fick göra kejsarsnitt men sen fick vi vårt eget rum
pusskram  

                                                  // JosefineHultgren





LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0