smile :)

                                                         HEJ gott folk!


Idag vaknade Albin kl fem på morgonen rätt drygt var otroligt trött, Kan jo bero på att älsk väckte mig halv ett på natten och ville se film hade lovat han de hah men trodde då fan inte att kl skulle vara så mycket han är lite seg så de vart lite bitterhet på mig där ..  men nu sover Albin gott i mamma och pappas säng i jallafall han somnade vid halv 7.  Vid 13 typ så åkte vi till affären och köpte gröt till Albin så han har fruksot i morgon bitti, gröt varje morgon minnsan :) Sen har man pratat med kusin Emelie  och så art det lite cam så hon fick se Albin vår kära son, jätte trevligt var det :) det var jo otroligt länge sedan nu får man ta och hålla kontakten. Sedan så har jag tränat med Albin att sitta upp av sig själv de gick rätt bra han blir stadigare och starkare så det är bara att öva på tillslut så sitter han av sig själv, antagligen lite mer roande för honom. framsteg framsteg every day! Sen har man bokat tvätttid också tvätt hela tiden när man har en liten bebis, bara att tvätta på och se glad ut :D Nej nu längtar jag fruktansvärt mycket till den lilla förbaskade ön skall bli kul att hälsa på allt folk igen!

Kl 21:00 blir det efterlyst helt klar riktigt bra program, som jag säger varje onsdag kanske hehe :P
Och älsk slutar kl 22:00 så försöka hålla sig vaken får man göra dricka te te massor av koppar te de håller mig nog vaken och håller min hals på gott humör har fått jätte ont i halsen utan anledning idag :( gör jätte ont att svälja stackars mig :( HATAR DET! Men men håll humöret på topp josskoss då är livet enklare ..
fniss fniss....

Nu hade jag tänkt att lägga upp en ny stor tidning som älsk kan ställa sina leriga skor på efter han kommit hem från jobbet förstår inte hur dom blir så geggiga han som sitter i en lastbil men ja han går väl ur och kör ngt när han lastar av! sen skall ja diska upp så man slipper ta disken i morgon det gör än bara trött och se massa disk när man kliver upp så tummen ner för det... PUSS&KRAM på mina käraste:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0