Sönsdag!

                                                           Hejhej!


Idag vaknade Albin kl sex så då var der bara att stiga upp äta lite frukost och klä på honom, Sen lagade jag lite mat när kl ínte hunnit blivit tolv men hungrig vart jag så då steg älsk upp ur sängen den tröttisen:P
Sen har tiden rullat på som vanligt idag med. Vi vart i affären också köpte lite mat och så gick jag till bebis sidan och kolade på kläder :P Det blev tre träjor och två par byxor och en mössa som är både halsduk och mössa tycker dom super bra tunn är den men sen har han luva på jackan och de täcker öron och hals kan inte bli bättre :) Och billigt var de också dom hade rea så ett par byxor kostade typ 40 och tröja 29 kr skit billigt innan kostade varje plag 145 kr så det var ett rikigt kap, hur nöjd som helst så i morgon blir de nya kläder för Albin att ha på sig skojit. Efter vi varit i affären en sväng drog vi till macken tankade bilen ful tank och så blev de rsturan idag igen Albin tyckte det var jätte spännande och kolla på allt folk som satt och åt hehe, mammas gullunge<3
Och sen är de måndag igen en ny vecka! och älsk jobbar som vanligt.. Nu är det bara en vecka och sex dagar kvar tills Albin blir sex månader, så på onsdag nu i veckan blir de läkarundersökning och Albins andra vacin. :) Tänkte ladda upp bilderna på kläderna som köptes idag.




Fanns ett par jätte gulliga hängselbyxor också, nu ångrar jag att jag inte köpte dom ähhh få ta en promenad bort i morgon och köpa dom :) Man kan lika bra passa på när de är billig. Nu ska jag och älsk kolla blåsningen vid åtta och äta fruktcocktail.. Pussochkram // Josefinehultgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0