Sugen på bebis nr 2 :)

Går dagen va ingen höjdare, tog minnst tre fyra timmar att lägga Albin igår han vägrade verkligen att sova oh tröttarre och tröttare blev han! men till slut kom han till ro och somnade de va skönt men någon tv för min del blev de inte vart rätt slut efter så somnade jag också.. och kl sex skulle han upp och nu sover han gott i vagnen igen. :) Tänkte tya mig en promenad men så många minus så ha ingen lust att gå utan för dörren brrr kalt. Vi ska få gratis pizza på resturangen här i Finsång för att älsk plogade åt dom, och dom öppnar på ett nytt ställe idag så hoppas att de blir käka ute ikväll med Amanda hennes kille  och min kära lilla familj hade vart trevligt.. :) Får hoppas på att dom är lediga ikväll.
Annars händer det inget speciellt idag mer än att tillbringa dagen med vår kära son det är jo det mest härligaste som finns här i världen Älskar vår lilla plutt måste skvallra om att jag är sugen på en till ett syskon måste Albin ha sjäv skulle jag inte klara mig utan mina syskon dom ha alltid funnits där när man behöver dom.
om det blir en tjej så hade Albin och Alexis passat skit bra båda börjar på A men Jennie vill nog ha det på sin unge för mig hon sagt de så det blir dumt att sno. blir de en kille vill ja att han ska heta Aden tror de stavas så inte svenskt namn men jätte fint men Mattias vill typ inte ha de så de får bråkas om hehe men hade varit fint om båda barnen örjar på  A.
//Josefinehultgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0