Tiden rullar på!

                                                                  hejhopp



Snrt bär det av till Gotland el den 27 typ :) längtar hihi..  Idag har jag ingen aning om vad som händer, vika tvätt ska jag göra ochsen kan det jo hända att de blir en promenad om det inte är så kalt sen ska jag försöka få med älsk på en promenad om man nu lyckas med de den risken är inte stor men vad gör det med ett försök :p Kan jo passa på att skriva att Albin sonade hur snabbt som helst igår och han har sovit bra under natten han är så snäll på morgonen när han vaknar så lgge han och pratar för sig själv och är hur glad som helst, han brukar rulla till sida så lägger han sg skit nära och börjar klämma på mig eller dra mig i håret som vanligt hihi :p han är hur mysig som helst. Snart blir Albin sex månader också sen är det bara två månader till innan han blir åtta månader snacka om stor bebis hehe tiden har gått så jäkla fort sen första dagen jag fick reda på att jag var gravid, och nu är han redan fem och en halv månad helt otroligt :) Nu ska jag få älskling till liv han ligger på soffan och sover slö focken :p Ne skoja jag låter honom sova liten stund tll hehe //Josefinhehultgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0