jan 2010

                                                     hejhopp

Idag ska jag storstäda, och så åkte julsakerna ner, trött på julen nu längtar jag efter sommaren finns inget bättre än sol och värme.
Och så är det fredag idag med härigt då är älsklingen ledig.:) Albin bir fem månader den 20 med fan så tiden springer iväg längtar tills han kryper runt här hemma han försöker allt vad han kan i varje fall han är så duktig min lilla älskling. Den 25 ska vi köpa matstol och hoppgunga till Albin det ska bli koj så vill jag köpa några snygga gardinner till köket och blommor får åka förbi någon blommaffär. :) Nu vaknar snart mammas lille bebis då är det mat för våran del sen sätta igång med städningen och så ska jag försöka ta mig ut på en promenad skulle inte vara så kalt idag och Albin behöver frisk luft. // Josefine. 

     Abin 2010, försöker krypa. <333
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0