Januari 2010 / 29 fredag :)

Övningskörningen går litr trögt, vi funderar på att ta en sväng ikväll efter att vi varit och hämtat dom nya lysena till bilen. :) Får se hur det blir med de.
i föögår natt hade de snöat som bara den vi var nog insnöade hela östergötland:p Älsklingen fick ploga ända från 09:00 till 00:00 igår :/ Han var no riktigt trött och hungrig igår när han kom hem stackarn! Jag och vår lillplutt var ute och kolade på när han plogade här i området det tyckte Albin var jätte intressant :) men sen vart det för kalt för mig att stå ute så vi fick hämta tvätten och sen gå in i värmen de va skönt. Nu är Albin fem månader och en vecka, den 20 blir han ett halv år gud tiden går iväg hinner inte med :p Och i maj är de dags för min väns bebis att komma till världen ska bli skit skoj så fundersam om de blir en pojke eller flicka :) bara vänta och se och hoppas att allt går bra. Ida hade jag tänkt att ja och Albin ska ut på en promenad i vintevärlden till affären och handla lite burkmat nappar frukt och annat :) puss alla nära ov kära //josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0