love you



                                                          Hejhioopp!


Nyår var väl inte den bästa :P
Men sowhat får hoppas på ett bra år med älsk och vår käraste son Albin vad mer kan man önska sig <3
Jag har lite aggro kvar går typ och tänker på det hela tiden och vad de handlar om kommer jag inte direkt skriva här men blir så jävla förbannad och ledsen men jag gör allt för att hålla igen pallar det verkligen inte mera! Vem vill att det ska bli mer än bra lixom BÅDA? Jag tror jag vet och jag önskar allt kommer bli så som jag vill ha de och tror vi båda kommer m jätte bra utav det:)
Jag kan bara hoppas och be jag vet att jag älskar dig mest a allt, men inget slår kärleken till min son jag lever för mitt underverk älskar dig Albin så hima mycket glad att jag har dej och så förbannat stolt. Jag visar upp dig med stolthet och att jag är ung och andra ser ner på det ger jag självaste fan i :) I love my son













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0