Hejhopp.

Igår somnade Albin kl elva på kvällen och sen vakna han till en gång då la jag honom brevid mej och han somnade om på dirketen sen sova han hela natten utan att vakna, han vaknade på morgonen typ 7 sen prova ja om han ville sova mera och de gjorde han sen sov vi ett litet tag till och sedan gick vi upp och år frukost :) vart helt paff att han sov så bra alltså:) riktig glad. I morgon kansek jag får in soffan som jag får av pappa om thomas kan hjälpa till :) aaa kommer bli så fint, älskar dej pappa som ger bort din dyra soffa till mig<3 du är verkligen bäst! och så är det två dagar kvar nu tills utekväll med brudarna skall bli superduper kul :D Johanna åkte hem till landet idag igen tråååk :( vill ha henne här jämt vi syskon ha så kul tillsammans älskar dig kära syster. Jag hoppas Albin kommer sova lika bra inatt igen då blir jag verkligen paff idag har jag också skickat viktiga pappaer på ladan och lämnat in adressändringen till vår nya lägenhet, för de kan jo behövas. Vad händer idag då typp inget riktig trååk dag ingen vill typ hitta på ngt idag :( Nu vilar min son middag han somnade på cukeln ett antal ggr så när vi kom hem bar jag upp honom i sängen så nu sover han gott snart dags att göra lunch med fast de gör jag när plutten vaknat då är han nog sugen på lite mat efter middags sovan. Dom ringde från dagis idag med den 16 aug skall ja komma dit första dagen kommer bara tillbringas en timme på dagis  för att sedan gå sakta framåt i barnets takt. Jag hoppas det går på en vecka för jag börjar skolan men men kommer antagligen få börja lite sennare och jobbigt läge säger då jag man vill gärna börja tillsammans när alla ndra gör det än att komma in till klassen en vecka efter, men livet är jo inte så lätt alltid hehe :P Nu tänkte jag glo lite på tv o slappa lite ... städning och matlagning o mycket aktiviteter väntar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0