hello

Nu var det länge sen jag bloggade kanske dags att börja med det igen. Idag har jag varit med Rebecka och hennes söta dotter Esmeralda dom badade i esmeraldas pool här hemma vid mig och Albin det var skoj och väldigt skönt för dom i denna värme. Efter badet bev det bullar och saft sen sprang tiden iväg med massa prat. :)Och så blev det en kvälls promenad båda två somnade som två stockar! Sen vaknade Albin efter ett tag så de blev lite sent i säng ikväll efter som han blev pigg på nytt. Men nu sover han och jag hoppas att han sover bra inatt men desse värre så blir det väl tvärtt om de är så himla varmt så man ligger typ och snurrar. han vaknade till förut o va dyng varm så svalka ner honom med vatten och då somnade han, I morgon blir det tvättstugan. Sen blir det nog en eväng till almedalen och ge fåglarna där nera massa bröd som ja o syrran sparade men man glömde jo bort att gå ner dagen efter och så kanske Albin kan få bada lite på snäck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0