Inte kul!

Idag tog jag en proemand med min kära till gotlandshem för att skriva på kontraktet på lgh så nu är det äntligen klart..  Ont i huvudet fick man idag igen men de gick över med en treo som tur va. Jag palla inte med denna jäkla värme dags att köpa ngt som skyddar huvudet troor jag. Nu vet jag garanterat att jag har mjölkstockniing i varje fall även fast ja slutat amma nu men jahh de går väl snart över lär jo inte ha mkt mjölk kvar nu. huu.. vad det gör ont och speciellt bra ha jag intte mått heller men bättre idag i varje fall.. Nu vilar Albin middag och vid halv fyta skall Albin vara med mommo så jag kan få sova ngn timme det skall bli skönt som tusan, det kan behövas! Annars händer väl typ ingen mer än att hålla sig inomhus så man inte dör av värmeslag. Måste köpa en fläkt till rummet, Albin sover dåligt för att han blir så varm han svettas som en dåre och att man har fönstret öppet de gör jo ingen skillnad även fast de är öppet på nätterna så en fläkt måste jag bara köpa alltså! Ne dricka lite vatten o slänga sig framför tv ett tag tills mammas lilla hjärte gull vaknar och vill bli road till tusen <3 Älskar min kära son över allt på denna jord. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0