Planerad dag på stranden blev inget av!

Sitter och väntar på att Johanna skall komma :) skall bli kul slipper man sitta sj och glo ikväll när Albin somnat ..Denna dag kommer spenderas inomhus framför tv med godis :P (MUMMMS) Igår beställde jag Albins dopdräkt jag är super nöjd över den ahh så fin den är :) Den gick på sex hundra kr! längtar tills den kommer så jag kan prova den på honom den är hel vit så man måste vara försiktig. inget fika efter dopet med den på i jallafall :P Men mna kan ha den till andra högtider också även fast han växer ur den rätt fort men jag tog en storlek större än vad det skulle vara för en ett åring :) vi kommer ha dop ooch födelsedags kalas ihop skall bli jätte kul fast sen kommer vi ha ett litet kalas med dom närmaste på hans 1-års dag han fyller den 20 och dopet är den 22! kommer bli super bra det. Nu är det inte långt kvar tills första dagen på dagis heller den 16 aug skall jag börja skola in honom det skall bli spännande hur det kommer gå jag hoppas det funkar bra :) Just nu vilar Albin middag och jag har tänt upp några ljus och slappar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0