tråk väder :/

Idag har det varit en skit dag igen, inte haft ett skit att göra. Syster kom förbi så vi drog på max och åt mat sen hem igen. Albin ha varit en liten grinis idag också antagligen för att de inte har varit full fart idag, jag hoppas på fint väder i morgon så jag kan gå till en lekpark med plutten då blir han nog glad :) IKväll så somna Albin exakt så som jag kämpat för. Jag la honom i sängen sen drack han sin välling när han hade drickat klart välling så låg han o kollade lite tillslut började han blunda sen somnade han :) överlycklig han kan komma till ro själv JAAAAA :D
Jag hoppas det fortsätter åt det hållet. Nu är tand nummer fem på väg upp med kan ha varot drf han varit lite gnällig med men han verka inte ha ont som han hade med dom första tänderna dom är nog värst antar jag, ingen feber helller så glad är jag. Den 30 är de fidepuben längtat som satan ditt med nu har ja och otto tagit hål i tungan så vi kan jo inte dricka eller det är inte så smart om man gör de, så nnu får vi se hur det blir med de annars hade vi tänkt se bio och ut och äta eller ngt det kan vara skoj det med :) Eller så får man åka dit och vara nykter helt enkelt man kan alltid ha kul ändån :) Jag hoppas Albin sover längre i morgon bitti helt till halv åtta för då orkar han var uppe tiill tolv ett på dagen sen attt han sover en lång sova på drygt tre timmar det skulle vara super annars får man hålla igång honom i morgon kväll eller att jag håller igång honom till tolv ett  även om han vaknar tidigt fast tror det är smartas om man gör de  på kvöllen för då kanske man kan lyckad få in en liten sovmorgon det skulle då inte jag klaga på haha :) Saknar vännen ottilia så jäkla mkt och min syster Hanna tuuuur aatt hon skall vara mkt med mig när skolan drar igång! skalll bli sååååå kul snart är det dags för in skolning på dagis skall bli så spännande :) lite tråkigt att det bara är en timme första dagen de tyckte jag va lite lite med dom är jo utbildadae när de gäller barn så de kommer bli så bra! och komma in i sklan igen jag skall verkligen kämpa på som tusan och kämpa på för att ta körkortet det måste jag bara göra speciellt nu när man ha sin älskade lilla son då behöver man körkort anser jag :) orka böka med buss!! Nu tänkte jag kolla lite tv och inte komma i säng alt för sent ifall de kan bli tidigt fast måste nog se en bra film som går vid 21 ikväll:) I morgon skall ja handla mat sen så skall jag ner till stan och köpa en dvd film som ba kostar 49 bäst att passa på :) behöver lite filmer också :) det skall jo fyllas på av allt när man fått lägenhet :) pösskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0