Tröööötttt!

Hejsan idag vaknade Albin kl sex så idag är jag rätt trött va uppe sent igår med och såg på film med syrran :) Idag har jag tvättat så nu har man rena kläder hu hu vad tvätt det var :P I morgon blir det krogen med tjejerna denna kvällen har varit efterlängtad , men hur jag nu skall klara av att vara utan min lille plutt mammas lilla älskling :( kommer längta o sakna honom! hoppas det kommer gå bra för kusin att vara barnvakt :) men de tror jag Albin är trygg där också och han gillar familjen hultgren klim.... :D Idag önskade jag att få hjälp o få hit soffan jag hoppas jag får det också då blir jag siiper glad :) Skall till affären med och köpa hem lite som fattas i kylen! Och den 25 blir det storhandel och de är skoj :) Ta o skicka ett sms till syster o höra om soffan. hejba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0