En febrig Albin idag :(

Albin har haft feber toppar hit och dit en längre period nu, jag ringde och kollade om det kanske var dags för en ny till till läkaren men nej det tyckte dom inte. Har han feber till torsdag då behövde jag åka ner för då kunde det vara ngt. hmmm varför kan man inte kolla upp de på en gång när han är så pass sjuk som han är!! Nej stackars min pojk jag hoppas verkligen att han blir bättre i morgon.. han är sjuk hela tiden något galet måste det vara! Han somnade jätte bra utan att bli ammad ikväll i varje fall och han fick i sig en bra måltid gröt innan sängen så glad för att han äter som han skall nu :) Och jag hoppas att natten ger mycket sömn för både mig och Albin så vi är pigga och glada i morgon. Denna dag har inte varit någon toppen dag direkt så håller tummarna för en bättre dag i morgon. Sen är jag så less på detta trista väder vill ha en riktig sommar känsla nu :) Nej nog gnällande nu skall jag kolla vidare sedan sova :) Pusskraaaam alla min kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0