hejhopp

Idag har Albin inte haft feber på hela dagen det är jag jätte glad över, äntligen nu börjar han bli frisk igen.
Har varit på möte idag också och det gick jätte bra .. :) Längtar som tusan till den 9 juli dels för att jag blir arton och för att jag och sonen flytta in i vår lgh här på trädgårdsgatan :) åhhh vad jag
längtar men det går fort. :) Blev en sväng hem till Lina och Nellie också det var trevligt. sen blev det tacos till kvällsmat muuuuummms, Albin han älskar grönsaker mer än  kött de vill han inte ha men gärna majs och ärtor är runda och jätte roliga att stoppa i munnen :P Har faktist inte hänt så mkt idag. Albins första feberfria dag med så han ha väl vart lite gnällig han är väl lite trött efter som han sovit dåligt dom här nätterna:( Men inatt får han ta igen det skall jag också haha.. I morgon skall Albin tilll bvc skall cykla ner som tur är Albin  gillar det jätte mkt, kul och se på allt som man cykla förbi :P Sen händer inte speciellt mkt funderar över att ta en sväng förbi myllan också :) Nu skall jag kolla film sen sova hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0