hejhopp

Just hemkommen från landet .. Jag och sonen har varit vid ottilia Hult över helgen. Albin har sovit bra och ätit bra när vi varit  då blev jag glad för han har varit dålih på att äta :( Men i helgen var han jättte duktig jag hoppas det fortsätter så :) Har haft trevligt med Ottilia vi har pratat minnen ja almänt snackat och ätit gott medans mammas lilla plutt låg och sov. Idag är jag rättt slut inte nog med det så har jag huvudvärk på köpet, hoppas det går över snart innan Albin vaknar så man orkar hålla igång ... Idag vet jag inte vad som händer skall nog gå ut på en promenad och gå till lekparken med Albin efter han ätit mat. Sen blir det nog att ta det lungt i morgon börjar det, Albin skall somna utan bröstet för nu skall jag lägga av att amma nu börjar han bli stor kille har viljat innan men det är jätte svårt han blir helt galen om han inte får bröstet men det är bara att kämpa på idag har jag inte ammat honom en ändra gång och han somnade i bilen på väg in till stan så det blev ingen sova till bröstet på dagen idag det var jo bra på förutom att han somnade tidigare än han skulle så han lär bli gnällig innan sängen så han får nog somna vid 7 ikväll istället för kl åtta som han brukar sova för natten. Skall bli skönt sen när han klarar sig utan bröstet vilken han gör men det är jo en vana för honom så det tar jo sin lilla tid att vänja av honom vid det, men när det är klart så hoppas jag att han kommer sova bra utan att vakna någon gång på natten nån gång kommer det jo hända så klart! men inte varhenatt som han gör nu för att äta för igentligen så skall han inte äta på natten utan han skall ha en klok måltid gröt innan det är dags för sängen sen skall han sova hela natten och vara mätt på gröten och välling har han jo aldrig tagit så jag slipper det då lär han sig från början nu. Det är ingen idee att börja med det det n'r han ändå inte skall äta något på natten vaknar han så blir det vatten som gäller om han är törstig.Vi får se hur det går jag hoppas det tar typ tre fyra dagar men jag lär vara helt slut efter som han kommer inte ge sig i första tagen under nätterna dom blir nog värst .. jobbigt i början men skönt för oss båda när han klarar sig utan då han kan komma till ro själv utanmin hjälp det är en trygghet för han själv också :) Igårkväll blev jag helt paff av att han sov så länge utan att vakna av att vila ha bröstet han sov så otroligt gott :) Hoppas han gör det inatt också. Nu skall ja kolla lite tv och vänta på att min kära son skall vakna måste skriva att jag kommer sakna dig Ottilia när du är borta i tre veckor men sen när du kommer tillbaka så blir det min första lediga kväll sen Albin kom den 21 för då blir det utgång .. få se hur jag kommer klara miug utan Albin huuu kommer längta till honom vatje sekund även fast de bara är under en natt hihi :P  

Kommentarer
Postat av: ottilia

Men snart är jag hemnma, då blir det att pussa på dig & albin samt partyy ;)!

2010-06-29 @ 14:51:49
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0