Hejhopp...

Idag vaknade Albin vid halv sex och skrek skrek åter skrek, han hade ont i magen och jag försökte göra allt för att han skulle komma till ro men de lyckades inte :( stackars min pojk! Så det var ba att gå upp sen åt vi lite frukost och efter ngn timme hoppade vi i badet och då somnade han som en stock på mig i badkaret.. han låg mot mig så hällde jag vatten på hans rygg de tyckte han va så skönt så han somnade gott :) Mamma älskar dig Albin.
Sen tog vi e promenad. och så gick vi förbi en lekpark så Albin fick gunga sen tog vi de lungt i gräset på en filt i skuggan man blev så varm! Efter ngn timme somnade Albin i vagnen då gick jag hem till mamma och åt mat vid henne :P Sen gick vi ut på en proemnad och pratade om allt möjligt.. :) Sen drog jag och så åkte jag, kusin,Oskar och deras barn och Min älskade son så klart till lekparken vid pastavagnen. Det var kul efter ngn timme där så åkte vi till godis affären så nu smskar jag på godis och sonen ligger och sover efter denna dag helt slut är man !!
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0