Hej hej!

Idag vaknade Albin 07:00 och igår kväll la jag honom vid 19:00 så det blev inte så stor skillnad på sovandet ävens fast han somnade två timmar sennare i vanliga fall. Idag har lillen vart jätte övertrött men inte jätte mycket gnäll trotts det men sen somnade han lite sennare på dagen och vaknade två timmar innan det var dags att sova för natten, och han blev trött innan 17:00 till och med så jag la honom strax innan och nu sover han som en gud det var nog efterlängtat :) ! Sen har det inte hänt så mycket, har kollat på badkläder det behövs har inga badkläder och vart sugen på att gå på badhuset med Albin   så får kolla vidare har inte hittat något än som fallit mig i smaken! Och så har jag kollat in massa sommar klänningar svarta korta tajta det blir snyggt till so sommar behöver en ny snygg look :P Och inte vara lodisen med mjuk byxor som man typ gått med en evighet har typ haft det hela graviditeten, och efter också innan man kom i jeansen igen och det är fan inte bekvämt när man inte gått i det på länge men lite snygga jeans och linnen kollar jag med på måste köpa lite nytt som skall få slytta in i min garderob. Just nu sover min kära son .. Nu vart jag extremt sugen på glass så det skall jag nog ta och så skall jag kolla min andra internet sidor :) Pussochkram

// Jossan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0