Jahhh?

Hej på er alla !
 Idag tog jag och Albin en promenad lika fint väder idag har det varit så skönt att ut och gå och få frisk luft när solen skiner :) Albin har varit glad kille han är nästan aldrig sur tycker jag jo om han inte får vara vid mamma sin dyngnet runt hehe han är en liten mamma gris<3 Men det är inte så konstigt heller när han varit vid mig varje dag alla timmar i snart 7 månader undra hur det blir när han blir äldre. I jallafall fick jag reda på att idioten fick två års fängelse idag! rätt åt honom han kan lika bra sitta fast trodde aldrig han skulle få så långt straff och nu har morsan dampp över det tur att jag inte har kontakt me denna skit skulle aldrig palla det förstår inte mig på hur folk kan betee sig varför inte bara leva ett vanligt liv jobba betala hyra,  räkningar ta hand om sina barn ! vadå det är väl en självklarhet  varför hålla på med massa onödigt skit förstöra för sig själv sätta sig själv i skiten bråka med andra! gud så trött på sånna människor. ja ja min energi går åt att tillbringa med min kära familj mitt nya härliga liv utan bråk och tråkigheter som man stått ut med i års tider nu är det slut på det nu är jag mamma Jag skall ge Albin världens b'sta uppväxt han skall veta vad en riktig familj är en familj som ger kärlek har regler och beter sig normalt. Jag skall ge han allt som jag inte fick uppleva verkligen allt jag älskar min kära son mer än allt annat på denna jäkla jord finns inget jag är så lycklig över  som att jag fick honom. Stolt ung mamma :D Jag tänker på min kära lilla syster också funderar över att ringa nästa vecka eller något vill helst inte ringa och störa så hon  vänjer sig vid den nya familjen och inte tänker på det gammla jag tror hon kommer få det jätte bra där hon är älskar henne så mycket tråkigt bara att man aldrig ses så ofta himla tråkigtm hoppas med att hon får följa med oss upp ngn gång och så hoppas jag den andra människan får hjälp med sitt lic och årdnar upp saker och ting. Det är så svårt att dömma när man inte ve6t vad idioten sagt eller gjort dig jag vet inte om du är rädd eller varför du flippat ur totalt hjälp oss att förstå ko med sanningen varför skyddar du honom? Nej jag måste sluta tänka på detta kan ändå inte göra något och orkar inte  beblanda mig i skiten! Jag hoppas det går bra bara .:)
Nu skall jag bädda upp madrassen tydlgen någon som skall sova över här inatt som Mattias har med sig det hade tydlgen hänt ngt med hans bil så nu får man väl bädda för honhom och titta lite tv och sen ta och sova så man är pigg i morgon. Hoppas på en promenad i morgon med det blir nog kanon väder i morgon också :)
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0