saknar <3

 åhh tänker och tänker på dig hela tiden.. det är så jag gråter av längtan vill ha dig här och krama dig önskade att jag fick det men nu finns det jo lagar som måste följas men jag önskade verkligen av hela mitt hjärta att du kunde bo här vid oss gumman hoppas jag kan sova i natt nu! kollar på massa kort på oss och när du var jätte liten att du fåttt vara med om allt detta det gör så jäkla ont i mig jag skulle stoppat det för länge sen de gick för långt! tur att denna person gjorde ngt åt detta lill tjejen. Älskar dig Saga all lycka till dig nu du kommer få det så bra så.. tänker på dig varje minut ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG SÅ IN I HELVETES MYCKET! <3 jossan ringer dig längre framåt som jag lovade.. hör din röst  i mitt huvud från samtalet med dig idag blir bara värre när jag tänker på det. skall lägga mig vid Albin och försöka sova lite nu .. sköt om dig jossans lilla älskade syster<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0