tillbaka till vardagsrutinerna!

hejhej


Nu var de dagar sen jag bloggade! i varje fall så har ja med familj varit på ön och hälsat på, och så har jag haft Linnea på besök här hemma i en vecka det var jätte trevligt förutom att vi alla låg i kräksjukan i typ två dagar inte kul mådde inte alls bra. och när man var på ön så hörde inte morsan av sig en enda jävla gåmg och de va jo kul. så trött på dess jävla problem som idioter blandar sig i ? jag förstår inte hänger inte med någonstans? om du kunde förklara hur du tänker. Nu har lillasyster förmodligen kommit till ett bra ställe hoppas verkligen de. kan jag be till gud om. tänkte fråga om nummret och ringa dit idag :) fråga hur det är med henne och så vidare. Idag vet jag inte vad som händer typ städa  och ta det lungt hade varit skönt, försöker höja gåstolen åt Albin men lyckas inte så nu väntar ja på att slöfocken MATTIAS skall komma upp och hjälpa mig :P Så skall Abin få fortsätta med sitt övande han är så duktig :) mammas lilla älskling<3 snart kommer Linneas bebis också åhhhhhhhhhhh så jag längtar skalll bli så otroligt kul spännande :P undra om det blir en liten flicka el pojke :) de visar sig. nu skall ja kolla facebook lite sen koppla av si soffan tills Albin vaknar. Puss och kram :)


Min älskade syster<3
Min älskade son<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0